joi, 11 mai 2023

vampirul

mi-am luat cu chirie o mansardă să fiu mai aproape de zațul amurgului să-l privesc cum stă spânzurat de-o cumpănă, sus pe deal, la fântâna seacă. dacă nu-mi beau porția de leac, nu se trezesc nici corbii din plopii înțepeniți în așchiile bituminoase; stau în hipnozele umbrelor și-așteaptă să se scuture bruma, să prindă aroma pe care le-o ofer cu porția. îmi place să-i văd cum se zbat, spasmofilic,  înainte de zborul liniar, înainte să-i las să cigulească orizontul. pe cer se preling fire negre până când, din norii tulburi, curge întreagă noaptea- clopot de lemn, surd, acoperă orașul de plumb. 

eu nu las semne, nu adâncesc rănile, nu înghit vorbele somnambulilor. sunt doar un vampir, colecționar de petale de flori de regina nopții.

mi-am luat cu chirie o mansardă 
să fiu mai aproape de zațul amurgului 
să-l privesc cum stă spânzurat de-o cumpănă 
sus pe deal 
la fântâna seacă
dacă nu-mi beau porția de leac 
nu se trezesc nici corbii 
din plopii înțepeniți în așchiile bituminoase
stau în hipnozele umbrelor și-așteaptă 
să se scuture bruma 
să prindă aroma pe care le-o ofer cu porția
îmi place să-i văd cum se zbat
spasmofilic
înainte de zborul liniar
înainte să-i las să cigulească orizontul
pe cer se preling fire negre până când 
din norii tulburi
curge întreagă noaptea
- clopot de lemn 
surd 
acoperă orașul de plumb

eu nu las semne 
nu adâncesc rănile 
nu înghit vorbele somnambulilor 
sunt doar un vampir 
colecționar 
de petale de flori de regina nopții



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu