miercuri, 3 mai 2023

troc


pentru cine prezintă interes, dau loz în plic, câștigător, pentru o petrecere în Deltă, să poștim câteva foi și niște sticle cu votcă, o chitară să fie și doi chitariști, unul se-mbată devreme, focul îl fac eu, că-mi place să înalț licurici batem ritmul împrăștiat și să cântăm fizic, altfel nu știm, de s-or rostogolii toți sturionii dincolo de cercul polar/ ne vom scălda până când pelicanii se vor rătăci în zbor, printre candelabre de ape, nuferi și răsărit de soare/ ce culori!

atât am zis și

s-au înșirat lotce la mal să ne ducă pe toți, petrecerea ne-așteaptă în baltă doar unul a rămas buimac, cu un loz în plic în buzunar

pentru cine prezintă interes, 
dau loz în plic, 
câștigător, 
pentru o petrecere în Deltă.

să poștim câteva foi și niște sticle cu votcă, 
o chitară să fie și doi chitariști
- unul se-mbată devreme.
focul îl fac eu, 
că-mi place să înalț licurici; 
să batem ritmul împrăștiat 
și să cântăm fizic, 
de s-or rostogolii toți sturionii 
dincolo de cercul polar.
ne vom scălda până când 
pelicanii se vor rătăci în zbor, 
printre candelabre de ape, 
nuferi și răsărit de soare
- ce culori!

atât am zis și

s-au înșirat lotce la mal 
să ne ducă pe toți
- petrecerea ne-așteaptă în baltă! 
doar unul a rămas buimac, 
cu un loz în plic 
în buzunar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu