duminică, 4 iunie 2023

moment

între mine și privirea ce-o ai, dăruită, între privirea mea captivă peste formele tale, între șoaptele tale, prinse atât de adânc în mine, că mă doare, stă moartea care a uitat să-și împlinească destinul. nu mă ia. mă omoară, iar și iar. a ales lăcașul meu, oasele-mi topite, să își arate chipul. și are chipul clipelor ce rătăcesc, sfidătoare, prin plămânii infinitului sufocat. sunt clipele alea, în care, ochii noștrii sunt doar porțile altor lumi, deschise, în noi.

între mine și privirea ce-o ai, 
dăruită, 
între privirea mea captivă 
peste formele tale, 
între șoaptele tale, 
prinse atât de adânc în mine, 
că mă doare, 
stă moartea care 
a uitat să-și împlinească destinul. 
nu mă ia. 
mă omoară, 
iar și iar. 
a ales lăcașul meu, 
oasele-mi topite, 
să își arate chipul. 
și are chipul clipelor ce rătăcesc, 
sfidătoare, 
prin plămânii infinitului sufocat. 
sunt clipele alea, 
în care, 
ochii noștrii 
sunt doar porțile altor lumi, 
deschise, 
în noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu