luni, 12 iunie 2023

infidel

apoi am plecat de pe terenul de joacă lăsând țurca pe drum, sub țărână și cercul ce-l alergam, desculț, neobosit, l-am lăsat pe vale să-l roadă ruginile și troscotul înțelenit. am pus praștia într-un sertar, de care am uitat și leagănul și învârtitoarea, fără testament, le-am dat. le-am dat pe toate pentru o ținere de mână, pentru un sărut, dăruit ori doar furat, pentru dragoste și miez de poezie ce-o scriam în nopți de zbucium drag.

apoi am plecat.

scrisorile știau, ne părăseam printre cuvinte.


am plecat de pe terenul de joacă 
și-am lăsat țurca pe drum, sub țărână 
și cercul ce-l alergam, desculț, neobosit, 
l-am lăsat pe vale 
să-l roadă ruginile și troscotul înțelenit. 
am pus praștia într-un sertar, 
de care am uitat 
și leagănul și învârtitoarea, 
fără testament, le-am dat. 
le-am dat pe toate 
pentru o ținere de mână, 
pentru un sărut, 
dăruit ori doar furat, 
pentru dragoste și 
miez de poezie ce-o scriam 
în nopți 
de zbucium drag.

apoi am plecat.

scrisorile știau, 
printre cuvinte, 
te părăseam.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu