marți, 13 iunie 2023

îmi amintesc

de călătoriile mele, de la vest către est, în tren de clasă joasă, de ieftineală (și acolo, nu cu bilet, cu nașu)

senzația că timpul stă în loc, am trăit-o
de la o gară, la cealaltă
aceeași senzație o trăiam așteptând scrisoarea. scrisoarea!
tot timpul acela, cât așteptam, se dilata, mă sufoca, apoi, când primeam scrisoarea, timpul acela interminabil, dispărea. unde s-a dus!? nici nu a existat. 
a fost o vreme când timpul stătea pe loc. da.

acum, el ne soarbe, noi îl risipim, avem timp de câte n-am fi putut face în zece vieți, pe atunci, dar fără vreo semnificație, fără întreg. bucăți mici, mici, atât de multe, dar atât de mici, încât, n-au cum să țină timpul în loc.

m-au dus, gândurile, cuvintele, în timpul care mă ținea de mână și eu fugeam, uneori, de el, să nu mă prindă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu