miercuri, 28 iunie 2023

de pradă iau urma ta

au răsărit culori pe unde ai trecut, pe unde ai pășit.

uite, casa-i o boltă de roșu aprins, așa cum erau gândurile mele prinse-n capcana șoaptelor tale.

pe jos, un verde tânăr, ca spicul de grâu proaspăt, covor de culoare născut din urma pașilor tăi.

pereții-s albaștri, tot cerul ochilor tăi s-a pus tapet, câțiva norișori albi, sărutul ce ți-l dăruiam, iar tu îmi spuneai că e semn de iubire.

ce veșnicie! 

moartea dormea, aromele dragostei o ținea anesteziată, iar noi îi măream doza în fiecare zi.

tu ai ieșit pe ușă, eu priveam uimit cum răsăreau culorile. moartea se trezea și-avea o poftă nebună să ne zugrăvească casa.


au răsărit culori pe unde ai trecut, 
pe unde ai pășit.

uite, casa-i o boltă de roșu aprins, 
așa cum erau gândurile mele 
prinse-n capcana șoaptelor tale.

pe jos, un verde tânăr, 
ca spicul de grâu proaspăt, 
covor de culoare născut 
din urma pașilor tăi.

pereții-s albaștri, 
tot cerul ochilor tăi s-a pus tapet, 
câțiva norișori albi, 
sărutul ce ți-l dăruiam, 
iar tu îmi spuneai că e semn de iubire.

ce veșnicie! 

moartea dormea, 
aromele dragostei o țineau anesteziată, 
iar noi îi măream doza în fiecare zi.

tu ai ieșit pe ușă, 
eu priveam uimit cum răsăreau culorile. 

(moartea trează
avea o poftă nebună 
să ne zugrăvească casa.) l-am înlocuit pentru a elimina cacofonica din ultimul vers

moartea trează
avea o poftă nebună 
să ne fie zugravul 
în casă.

variantă de înlocuire a finalului:

dragostea trează
avea un chef nebun
de a ne zugrăvi casa




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu