luni, 4 decembrie 2023

secunda topirilor

îmi șterg urmele lăsate prin zăpadă 
ca nu cumva, la răsărit
să încolțească din ele bujorii
rănilor din tălpi,
ca un tribut plătit pietrelor tăioase și
ploilor ce m-au izbit necontenit 

umblu desculț să-mi alin durerea în albul de vată
grija o port să nu se prindă suferința mea
de alții care vor trece pe unde am pășit 
și îmi este teamă
să nu o dau altcuiva 
după o îmbrățișare

fericirea... 
fericirea-i altfel! 
te bucuri dacă o vezi la altul dar, 
dacă nu-i a ta, 
nu se prinde de tine, 
se topește de cum te atinge și,
la fel ca fulgii de zăpadă,
niciodată
nu te izbește 

simt cum
ninge devreme în anotimpul acesta târziu 
fiecare fulg de zăpadă, 
dacă nu e primit cu bucurie, 
devine un strop de fericire pierdută 
arunc amintirile și merg afară
unde, sub albul cernut, 
primesc secunda topirilor 
și trăiesc liniștea caldă a acceptării


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu