luni, 27 martie 2023

jurnal covrigului

în poze era un ou roșu în trei poziții: întreg, tăiat cu burta (gălbenușul) în sus, și tăiat cu curu’ în sus. 

“am găsit oul ăsta de la paștele trecut. a rămas uitat din 2022 în bucătăria de vară. arată bine și miroase frumos.” postarea avea 57 de like și unu cu gura căscată. și avea și un comentariu: “am găsit și eu, acu’ o săptămână, un ou de anul trecut de la paște. l-au mâncat copii. le-a plăcut și sunt bine.”

apoi citesc despre unul care a descoperit că în 2030 se va descoperi elixirul vieții..

mă ridic de pe bancă și plec să împart covrigii. știți, eu sunt băiatul cu covrigii.

- din 2030 nu vom mai muri, cică se va descoperi elixirul vieții…

- cine vrea să trăiască veșnic? mă întreabă în timp ce-mi dă banii pentru covrig.

- eu, zic.

- te-ai plictisi.

- mă plictisesc vreo 500 de ani și-mi trece. trece și plictiseala…

afară încă se moare. și se moare pe grabă, de parcă nu vor să apuce 2030. 

oricum am decis:- anul ăsta nu mănânc ouă fierte de paște. eu chiar vreau să apuc 2030.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu