sâmbătă, 4 martie 2023

versiunea mea

versiunea mea de pus în ghiveci ar fi o lăcrămioară 

versiunea mea de talcioc ar fi o călimară conturată în lemn, cu figurine sculptate- madone în voaluri de mătase

versiunea mea de librărie ar fi Martin Eden

versiunea mea de cinema ar fi Vagabondul lui Chaplin

versiunea mea de vacanță ar fi două locuri:- casa de pământ a bunicilor cu bătătura aceea pe unde să umblu desculț și, lacul de munte din ținutul pădurenilor, pe malul căruia să poposesc într-un cort

versiunea mea de suferință ar fi o sticlă de whisky, vechi și mai demult decât mine

versiunea mea în lacrimi ar fi altarul bisericuței din lemn

versiunea mea de bucurie (aș putea inventa ceva, să sune poetic dar aș minți), sunt copiii mei

versiunea mea de “ce o să te faci când vei fi mare” ar fi această binecuvântare oferită de destin, unui ins ca mine

versiunea mea de articol de ziar ar fi “condiția umană”

versiunea mea de aventură ar fi zborul cu parapanta; m-aș imagina acvilă

versiunea mea de articol sportiv ar fi un arc

versiunea mea de erou imaginar ar fi șoricelul Jerry

stau în pat, imaginând toate versiunile mele, “remeber” despre “o să încep de luni”, stau în pat, eu, versiunea mea de sâmbăta





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu