luni, 4 martie 2024

bun și atât

am devenit imun la partea otrăvită din cuvintele celor care mi le scuipă pe rană 
la fel cum scuipă varanii când își pun la macerat victimele
doar mai târziu am aflat că imunitatea doar te apără 
nu te vindecă 

prețios sfat n-am primit când șchiopătam 
doar îndemn la credință 
bun și atât 

când primești puțin trebuie să înveți ce înseamnă totul 
așa cum și lumea asta nu a fost altceva decât un punct 
și uite ce mare s-a făcut 

eu nu-i văd începuturile 
iar sfârșitul doar pot să mi-l imaginez 

oricum va fi 
nu voi lipsi de la marele spectacol 
mi-am luat bilet în rândurile din față 

doar cei care se mulțumesc cu atât
vor fi parte din următoarea facere
sau ceva în sensul acesta 
e ce-am înțeles din cântecul bunicii
- dă, maică, să fie primit, 
și nu știam că la mine se referă
- că tot ce n-ai dat nu vei putea duce, îmi spunea
când se spăla pe față cu apă de ploaie
și eu credeam că face asta 
ca să fie mai aproape de ceruri 
dar era deja acolo

ea știa
eu nu 

m-am mulțumit să păstrez doar cuvintele ei
nimic mai mult
așa am devenit imun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu