miercuri, 20 martie 2024

între spații

cât suntem unul lângă altul știu

simt cum bătăile inimii tale răzbesc până dincolo de tine 
acestea fac un popas undeva prin dreptul inimii mele 
și-apoi se duc acolo unde eu îmi închipui că este tărâmul iubirii 
acelea-s momentele în care uit să mai respir 
și inima mea își dublează ritmul bătăilor 
una mie una ție 
așa se împart 
cele duse ajung tot prin tărâmul acela 
cele rămase încolțesc 
pentru următorul rând de iubire

cât nu ești cu mine știu

privirea ta se lipește de spațiul în care mă aflu 
iar eu mă dau un pas în spate 
cât să nu devină locul înghesuit 
să mă bucur privindu-te 
să mi te închipui că ești aceea care te pregăteai să fii 
când nici nu te cunoscusem 
dar totuși te știam 
degeaba spun unii că totul este o întâmplare 
eu știu că te-am ales și tu ai spus da 
sau invers 
oricum 
când suntem împreună 
spațiul nostru este plin de noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu