luni, 11 martie 2024

complexul luminilor aburite

privitul în oglindă a devenit o mișcare de umplutură 
ca într-un spectacol 
cât să aibă timp magicianul să-și pregătească recuzita următorului număr
doar că ești unicul spectator 
și trucul din spatele magiei încă nu l-ai aflat

tu spui că ești prea plină 

eu zic da și te încrunți 
dar eu îți văd doar ochii plini cu privirea asta 
despre care cred și acum că-i parte din magia lumii 
făcută să mă simt rătăcit
ca atunci când mă strecuram fără bilet 
ascuns pe după prelata cortului 
să pot vedea din unghiul mort 
de unde scotea iepurașul 
mor și acum că nu știu cum te-aș putea împărți în două 
într-o cutie să pleci în alta să rămâi

îmi țin respirația 
să nu surprind în uimirea mea vreun lumen rătăcit 
caz în care s-ar pierde din imaginea reflectată 
mai mult decât aș putea suporta 
să nu te pierd  

acopăr sticla în care au pierit mulți privitori 
atunci când lumina s-a risipit
că așa-s oglinzile
ca niște portaluri lacome să soarbă clipa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu