sâmbătă, 15 aprilie 2023

Jurnalul orei

m-am trezit fără vreun plan anume. am băut cafeaua, timp în care mi-am făcut rondul- pe agonia, feisbuc, yahoo și mai am un site de bridge. apoi am mers pe deal să culegem urzici; cu Vlad- feciorul cel mare (am trei băieți, ceilalți doi dorm) și cu Burgy- un shih tzu, mic, bătăios și puțin obraznic. cu noi și gușterii, pe drum.

apoi am sădit cartofii în grădină, am întărit legăturile la țeava sistemului de picurare, am plantat o salcie în curte și-am udat gazonul proaspăt răsărit.
mi-e foame. am mâncat doar o banană până la ora asta.
mâna dreaptă parcă are curent electric în degete- mă ard urzicile, pedeapsa le-o primesc.

fac un duș și apoi mănânc. o să vă citesc postările și o să butonez pe net în timp ce la televizor va fi ceva (de obicei las pe ciclism, mă relaxează comentariile).

de ce scriu despre toate astea?

ca să rămână scris, că am parte de liniște și pace. 
și asta e o binecuvântare.

PS:- mă doare spatele ca să nu uit că sunt:)

sâmbătă, 15 aprilie ora 15:54

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu