luni, 10 aprilie 2023

azi n-am uitat să vă scriu

azi nu las semn nici un vers, doar vă vorbesc.

vă spun despre uitare.

nu-i povestea mea.

e povestea unor nume despre care nu știu nimic; ale cui sunt, ori cine au fost ei.

nimeni nu mi-a vorbit despre  asta și nici n-am vrut să știu.

aș fi putut fi fălos, să mă documentez și să vă dau pe spate cuvântând,

dar eu vreau să-i știu ca pe niște autori necunoscuți, uitați. 

sunt niște nume scrise pe o placă. știți de ce? 

- ca să nu fie uitați. ironic, nu? 

numele despre care vă vorbesc stau într-o grădină.

 era cândva fermecătoare

- fecioara florilor  și doamna cărărilor împletite printre umbrari de soi; 

azi doar o bătrână, uitată și ea, cu dinții de piatră găunoși și iedera ce-i curge plete către înaltul cerului, sufocând paznicii uriași- stejari seculari răpuși și ei de boala uitărilor.

peste tot acest mormânt, umbrele reci ale apusului 

sunt clocite în cuiburi 

de corbii ce-au primit cu bucurie tărâmul neputințelor noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu