vineri, 26 ianuarie 2024

o piedică în calea uitării

de unde priveam

pământul pătrundea apele până la orizont

părea un drum către capătul lumii


mi-am sprijinit genunchiul și-am apăsat 

să îmi rămână gustul locului în durerea 

pe care o simțeam până în os 

ori chiar mai adânc 

într-un gest al prețuirii pentru ceea ce-a fost

piedică în calea uitării

am închis ochii să revăd tot 

ce am petrecut 


pietre nu am întors 

ramuri nu am rupt 

n-am scrijelit pe stâncă...

în urma mea fiecare pas era înghițit 

de următorul 


ce dezamăgire 

pământul acela pe care l-am văzut 

era doar o insulă în depărtare 

priveam de pe mal către ea 

cum stătea lipită pe acel orizont 

și-mi părea 

un capăt de drum al apelor care 

îmi udau tălpile afundate în nisip unde 

am rămas să-mi prindă rădăcini

gustul cuibărit în oase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu