miercuri, 31 ianuarie 2024

cât ține un vis e visare

când timpul dormea și tu nu erai dormeam și eu 

și în toate nimicul era 


pe zori ai pășit desculță și acoperită doar cu pletele 

îți cădeau ca o noapte topită peste sânii setoși 

așa te-am găsit 

când timpul a prins să se învârtă cu noi 

într-un pahar din care 

se înălța în stoluri 

aroma florilor de măr


unde-i petala căzută 

deasupra pe ramuri e fructul 

sub raze de soare el crește și crește și crește 

deodată cu el 

timpul își adună toate zborurile într-unul 

până devine o clipă


ce a rămas din momentul acela 

când tu foloseai mâinile să îmi spui 

iar eu te ascultam bucată cu bucată 

sunt ochii tăi pe care i-am păstrat fără ca tu să știi 

atunci când ți-am sărutat pleoapele


ca și când n-ar fi fost de ajuns avalanșa în care tu rostogoleai șoaptele 

ți le mai amestecam și eu 

cu verdele albastrul stropit 

ici colo 

cu grăuncioare maronii din ochii tăi


așa îmi rezulta o înghețată cu gust de tine

tu spuneai eu te gustam

și-acum te simt dulce acrișoară și-un caramel pe buze


dacă n-aș ști că e doar o senzație 

că ușa se va deschide 

și se vor întoarce toate 

în toate ești tu 

aș crede că încă mai ești aici 

și că eu nu ascult tăcerea 

și nici nu mă uit într-un punct gol 

din paharul gol 

numai și numai să nu pierd visarea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu