luni, 22 ianuarie 2024

vis dezbrăcat

hainele pe care nu le-ai mai purtat 

să mă despart de ele nu pot 

aștept să le mai îmbraci o dată 

cred că unele ți-ar fi largi 

altele strâmte dar oricum ar fi 

aș vrea să te văd cum le probezi

să-mi aduc aminte povestea lor și a ta 


le pun pe pat 

mă acopăr cu ele și visez

culorile tale mă pătrund 

iar eu rod din fibrele țesute pe care tu le porți 

și caut să te ating cu buzele

să te gust 

dar te pierzi în toate cele ce sunt 

îți pui haine noi să te arăți lumii 

lumea este multă și se uită la tine 

doar cei cărora le-au ars hainele în focul dorului 

doar ei te și văd...


un gând într-un vis dezbrăcat


primesc un colet pe care scrie

destinatarul nu a fost găsit la adresă

îl desfac

sunt hainele tale pe care nu le-ai mai purtat demult


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu