luni, 15 ianuarie 2024

metronom

doar atunci când ies din casă și dincolo de vale

ca un ochi de pisică

sticlos

cornul lunii mă privește

și îmi caligrafiază cu degetul său luminos

pe pânza de ceață

nimicnicia

doar atunci eu cresc un pic peste nimic


doar atunci când îmi rămâne casa goală și-n ferestre

se lovesc secundele aruncate de ceasul care

rămas singur 

nu mai înțelege care îi este rostul

iar eu le privesc peste umăr

cum îmi fac cu mâna la plecare

doar atunci înțeleg că drumul merge mai departe

și dincolo de după colț ferestrele nu se mai văd


doar atunci când mă întorc acasă și înăuntru e gol și golul mă doare

dar nu spun nimănui

doar atunci știu că luna e acolo și e mare

iar eu voi mai crește un pic și mâine

voi mai călători și-am să număr 

de câte ori găsesc drumul înapoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu