luni, 28 august 2023

contuzie

îmi apar gândurile ca o cometă, împrăștiată într-un spațiu restrâns, dar are ochii ăia mari, beliți, ca și când mi-ar spune altceva decât tot stinsul ce îl poartă cu sine apoi bate unul la poartă și mă întreabă dacă recunosc un chip, îmi arată o poză eu zic: îți cedez toate drepturile de autor, doar unul îl păstrez, dreptul să mor atunci am murit, fără vreo subtilitate lătra un câine, dar a avut decență, s-a oprit


îmi apar gândurile 
ca o cometă, 
împrăștiată într-un spațiu restrâns, 
dar are ochii ăia mari, 
beliți, 
ca și când mi-ar spune 
altceva 
decât tot stinsul ce îl poartă 
cu sine 
apoi bate unul la poartă 
și mă întreabă 
dacă recunosc un chip, 
îmi arată o poză 
eu zic: 
îți cedez toate drepturile de autor, 
doar unul îl păstrez, 
dreptul să mor 

atunci am murit, 
fără vreo subtilitate 
lătra un câine, 
dar a avut decență, 
s-a oprit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu