marți, 15 august 2023

floare de câmp

încearcă să-mi spui

încearcă să-mi spui de ce timpul intră pe ușă, dar fuge pe fereastră

să-mi spui de ce pânza nopții se risipește dimineața, dar parfumul visului rămâne

tu să îmi spui 

doar tu poți să îmi spui de ce mă atinge lacrima, de ce lacrima nu zboară ca și când o pasăre s-ar desprinde din cuib

încearcă să mă vezi

încearcă să mă vezi dincolo de ziua care a trecut, doar tu poți să îmi aștepți o nouă bătaie a inimii 

doar tu știi să îmi spui

doar tu îmi spui că florilor puse în vază apa nu le ține de sete, de moarte le ține

pământul nostru ne prinde

pământul nostru ne prinde rădăcini dacă tu mă ții de mână

dacă eu te țin de mână

altfel, ar muri dragostea noastră ca o firavă floare departe de câmp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu