marți, 26 septembrie 2023

tabăra de artă pe bune

se zice că artistul, în orice fel s-ar manifesta, dacă nu se privește in felul celui care a plătit bilet, va fi doar un onanist

zic unii că cei care critică au primit biletul drept șpagă

ar mai fi de luat în seamă voluntarii, dar voluntariatul nu prea mai are rost

de ce, bă!?

că eram pe-o dubă, d’aia de salvare, și ne duceam la un car răsturnat

acolo, pe una cu un zâmbet prea larg pe față și privirea înțepenită spre soare au trecut-o repede la injecții cu morfină

pe unu’ cu sutană, la perfuzii

pe boi i-au dezlegat și s-au haiducit

pe mine m-au pus să-l guresc pe căruțaș

ăla duhnea 

nu mai știu a ce, că am leșinat

seara, pe șanț, zice unu: 

dai, bă, și tu ceva din șpaga aia?

mă caut în buzunare

aveam un teanc de bani

nu mai știu câți, că aveam buzunarul rupt și mi-am dat seama că nu mai aveam chiloții pe mine

dau, bă, de ce să nu dau! zic, în timp ce îmi căutam vreo usturime dosită



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu