sâmbătă, 16 septembrie 2023

o pagină mai departe

între mine și tine n-au fost spații se rătăciseră în infinite alte dimensiuni legate mai strâmb, ori mai drept, în teorii ale unor chestiuni paralele, existențiale, dar în fapt, erau șoapte din viitor
atunci am profitat de vidul dintre noi și am cuprins nimicul cu ceva, ceva din tine pulsa, ceva din mine respira
o pagină albă am pus, te-ai semnat cu primul cuvânt, eu am semnat cu ultimul cuvânt și, între ele, ne-am scris povestea
până când, pagina s-a umplut cu toate cuvintele tale, până la ultimul
cu toate cuvintele mele, până la primul 
atunci,
între mine și tine a fost să fie primul spațiu, un fel de altă noapte, cu stele tăcute, inerte
eu credeam că e umbra ce-o pierdusem când, în joacă, cu umbra ta, se rătăcise, pe undeva
tu îți alegeai steaua, departe de steaua mea
între ele mii de stele, reci și mute, 
labirint fără cale în drumul spre tine
râdeai și râsul tău prelungea desenul luminilor stinse tot mai des, tot mai între noi
atunci au năvălit toate spațiile rătăcitoare, 
pline de cuvinte, lipsite de semne, 
fără indicații
să te țin de mână nu știu, 
să-ți ascult bătăile inimii nu pot
suntem tot mai imperfecți, mai feliați, 
precum semnele de carte, între pagini
eu, la o pagină veche
tu, la o pagină nouă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu