miercuri, 13 septembrie 2023

fluturi

fluturi în stomac, 
fluturi în poeme, 
fluturi în tablouri, 
fluturi în lanul cu flori

fluturi, fluturi, fluturi

eu doar căutam să-ți gust buzele, 
să te țin de mână, 
să amețesc privindu-ți liniile curbe
și nici nu era luptă mai mare 
decât să îmi stăpânesc dorința 
de a ți le mângâia

tu îmi vorbeai despre fluturi

timpul care stătea în loc 
a știut să meargă înainte
fără nimic delicat 
a trecut și ne-a servit dragostea 
în întregul ei
am gustat și buzele, 
am gustat și sânii 
și nici o fărâmă din trupul tău 
n-a rămas negustat
aș fi vrut să te port în mine 
ca pe 1001 de calorii sorbite din dragoste, 
metastaze, 
fără vreun leac

dar timpul

în lipsa ta 
mă joc cu fluturii 
pe care i-ai lăsat rătăciți, 
prin așternut și,
pentru că lacrimile 
topesc aripile, 
uneori, 
îi privesc mai de departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu